Fantastic beasts and where to find them sau J.K Rowling strikes again

MV5BMjMxOTM1OTI4MV5BMl5BanBnXkFtZTgwODE5OTYxMDI@._V1_UX182_CR0,0,182,268_AL_Mi-a plăcut Harry Potter. Și cărțile, și filmele. Știu cu siguranță că sunt motivele pentru care unii copii s-au îndrăgostit de citit. Iubesc fantasy-ul, așa încât mă obosesc și supără comentariile superioare ale celor care nu au încercat niciodată să facă un copil nu doar să citească, ci să și viseze.

De aceea am vrut să văd neapărat Fantastic Beasts. Și mi-a plăcut. Mult tare. Dacă sunteți îndrăgostiți de lumea lui Potter, dacă vreți încă o poveste despre curaj, bunătate și puterea de a fi altfel, filmul acesta este pentru voi. Mă bucur că trăiesc în anii aceștia în care imaginația scriitorilor poate fi pusă pe ecran într-o formă atât de frumoasă. Mă bucură fiecare frântură de imaginație care poate fi transmisă ochilor iscoditori ai celor mari și mici.

Nu o să vă spun ce a mai inventat mintea lui J.K. Rowling, vă spun doar că i-a ieșit și de data aceasta. Dacă romanele polițiste scrise de ea nu m-au impresionat cine știe ce, lumea fantastică este minunată. Actorii sunt și ei bine aleși și recunosc că m-am hlizit ca proasta când l-am văzut pe Johnny Depp… Cred că l-aș recunoaște oriunde. Nu vă pot spune decât că merită să vă relaxați cu acest film.

Leave a Reply

