Assassin’s Creed sau un film de week-end

asscreedposterCa să mă pot bucura și lăsa antrenată în acțiunea din Assassin’s Creed, a trebuit să uit pe toată durata filmului toate cunoștințele mele de istorie. Sau mai bine spus să le ignor. Nu mi-a părut rău că am făcut-o, pentru că filmul este exact așa cum m-a așteptat să fie: ușurel, cu o poveste slăbuță, dar cu efecte faine și imagini la fel. Dacă adăugăm acestui melanj actorii Michael Fassbender, Marion Cotillard și Jeremy Irons, rezultă o oră și ceva de relaxare și nostalgie după vremurile în care mai aveam încă timp să pierd nopți întregi jucându-mă pe calculator.

Filmul a început să îmi placă necondiționat în momentul în care m-am reîntâlnit cu Michael Kenneth Williams aka Omar din The Wire. Am o mare slăbiciune pentru interpretul lui Omar și îmi pare rău că nu am ocazia să îl văd mai des.

Conflictul dintre Templieri și Asasini, ne spune filmul, se întinde pe durata a sute de ani. De data aceasta, Asasinii sunt eroii pozitivi, ei luptând pentru păstrarea liberului arbitru de către umanitate. Nu pot să mă abțin să vă spun că, secta asasinilor chiar a existat și a fost fondată de Bătrânul de pe munte, devenit personaj de legendă, acesta jucând un rol activ în conflictele dintre musulmani și creștini. Dar, bănuiesc că majoritatea știți deja acest lucru. Dacă nu, căutați să citiți câte ceva despre ei, pentru că vă garantez că nu vă veți plictisi.

Asassin’s Creed este un film fără pretenții, un film făcut pentru fani și cei care au nevoie de o distracție de week-end. Michael Fassbender este departe de rolurile din Shame și The Light Between Oceans, dar asta nu îl împiedică să fie un asasin sexy și simpatic.

Diana

Leave a Reply

