Uleiul de duș de la Yves Rocher

17148819_1250382171709039_1227564278_oDupă ce săptămâna trecută v-am vorbit despre uleiul de duș cu argan de la Dove, am avut îndoieli că nu l-am prezentat pe cel de la Yves Rocher ca fiind al treilea în topul preferințelor mele.

Ceea ce m-a făcut să ezit este chiar descrierea produsului: cei de la Yves Rocher îl denumesc generic pe etichete și pe site-ul lor “ulei de duș”. Când ajungi să-l folosești, constați că, din punct de vedere organoleptic, textura și fluiditatea sunt ale unui gel de duș.

Formula are o concentrație de minimum 98% ingrediente de origine naturală, ceea ce înseamnă că este un produs delicat pentru utilizatori și ușor biodegradabil.

Ingredientele cu cea mai mare pondere în formulă sunt glicerina vegetală și uleiul de rapiță, care protejează pielea în timpul dușului și hidratează intens. Baza de spălare folosește derivați ai uleiului de cocos folosiți în cosmetica Bio, ceea ce nu e rău deloc. În funcție de aroma aleasă – ai mai multe variante! – formula “uleiului” de duș diferă ușor, căci plantele enunțate pe eticheta principală sunt prezente și ca extracte: migdale cu flori de portocal, nucă de cocos, vanilie Bourbon, lavandă cu mure, măsline cu citrice. Eu am preferat aroma de cocos, care este delicioasă, senzuală; simt în parfumul ales de mine și acorduri de vanilie, migdale și caramel.

Uleiul de duș Yves Rocher nu este foarte scump, dar aș fi vrut să aibă gramajul mai mare de 200 ml, ca să nu am senzația că se consumă prea repede. Un alt minus ar fi folosirea conservantului controversat BHT, pe care l-am găsit și în formula uleiului de duș Dove, fiind un ingredient cu potențial cancerigen. Totuși, spre deosebire de celălalt produs, aici este ultimul ingredient listat ca și concentrație în rețetă.

Îmi place că spumează bine, chiar dacă spuma este mai aerată, hidratează și catifelează pielea. Aroma lui persistă bine pe piele și după ce te-ai uscat cu prosopul și e un produs pe care mi-l voi cumpăra și în viitor, mai ales că am devenit dependent de parfumul lui.

Dacă v-am făcut curioși, puteți să-l încercați și voi. Sfatul meu este să determinați mai întâi care din variantele de aromă este mai potrivită gusturilor voastre.

În perioada următoare, ne mai întâlnim pe blog și cu prezentări de produse din alte categorii de îngrijire, având grijă să vă ofer nu doar variante cât mai sigure pentru sănătatea pielii voastre, dar și cât mai plăcute în utilizare, evident.

Bogdan

Leave a Reply

