Uleiul de duș de la Sabon

_20170220_122205Așa cum am promis deja, vom continua seria de prezentări pentru cele mai bune uleiuri de duș, cele mai delicate și mai hidratante produse de igienă corporală.

În cele ce urmează, voi vorbi despre produsul aflat pe locul al doilea în topul preferințelor mele.

Uleiurile de duș de la Sabon din seria Body Wash 45% Oil au fost lansate în luna ianuarie a acestui an. Se găsesc în patru variante de arome: Festive Rose (note lemnoase și trandafir), Peach Tango (piersică și fructe tropicale), Fresh Jasmine (iasomie, ylang-yland, vanilie) și Spicy Vanilla, varianta pe care o am eu, cu vanilie, note rășinoase și mosc. Sfatul meu este să cereți asistența unui consultant de la magazin și să alegeți aroma potrivită vouă. Indiferent de aromă, uleiurile folosesc aceleași ingrediente de bază.

Formula include un amestec în proporție de 45% de uleiuri vegetale din: sâmburi de struguri, rapiță, cocos, migdale și floarea-soarelui. Sunt adăugate și uleiuri esențiale de rozmarin și bergamotă și mi s-a părut că cei de la Sabon s-au inspirat un pic cam mult din formula de ulei de duș de la L’Occitane (ceea ce nu e neapărat un lucru rău pentru consumatori).

Ambalajul e prevăzut cu o pompiță destul de zgârcită cu cantitatea de ulei distribuită. Am nevoie de vreo 15 apăsări pentru a obține uleiul necesar unui duș. Forma sticlei, nu tocmai ergonomică, nu facilitează nici ea utilizarea produsului.

Uleiul este foarte plăcut ca aromă, notele sunt bine echilibrate, astfel încât notele balsamice și moscul ies în evidență, deși folosesc Spicy Vanilla. Din păcate, odată ieșit de sub duș și uscat, nu se mai simte pe piele.

Spuma este delicată cu pielea, hidratează intens și catifelează, dar aș fi dorit să fie un pic mai abundentă. În plus, după îmbăiere nu am aceeași senzație deosebită pe care o obțin pe piele de la uleiul meu de duș preferat.

În ciuda acestor mici minusuri, Uleiul Body Wash de la Sabon merită încercat și avut în baie. Este indiscutabil un produs de calitate. Dacă îți place să schimbi frecvent aromele sau să folosești în paralel mai multe (așa cum fac eu, în funcție de dispoziție și mofturile de moment), poți folosi produse de la mai multe branduri. Nu cred că se vor lua la bătaie pe rafturile din baie!

Bogdan

Leave a Reply

