Îngrijire și răsfăț

dsc_0007Una din “bolile” mele este legată de îmbăiat: îmi place bălăceala mai ceva ca unei rațe! Aș face duș și dimineața, și seara, eventual și o baie mai mică pe la prânz nu mi-ar displăcea chiar deloc… Noroc că nu am timp de stat așa de mult sub duș!

Dar încă nu am ajuns în miezul problemei – nu-mi place să mă spăl cu orice. Produsele pentru igienă pe care le folosesc trebuie să fie superhidratante, să facă o spumă cremoasă și consistentă, să miroasă grozav și să nu agreseze pielea, ci dimpotrivă…

După ani de încercări, de la produse de larg consum din hypermarket-uri până la dermatocosmeticele din farmacii, de la produsele naturale din magazinele de tip Plafar și până la cele Bio,  cele mai bune sunt uleiurile de duș. Despre ele vă voi vorbi în mai multe episoade, urmând să vi-l prezint pe preferatul meu.

Lansat în anul 2004 de către cei de la L’Occitane en Provence, Uleiul de Duș cu Migdale a devenit rapid un produs emblematic pentru brand, fiind unul din cele mai bune produse de igienă personală indiferent de țară sau de producător.

Să vorbim un pic despre caracteristicile lui. Aroma gurmandă, senzuală și relaxantă (un astfel de produs trebuie să fie dragoste la prima adulmecare, nu?!) nu te însoțește doar în timpul dușului, ci și rămâne pe piele mult timp după. Spuma este luxuriantă, cremoasă și delicată, curățând fără a usca sau a irita pielea. Este un produs recomandat și pentru o piele uscată și sensibilă, chiar și pentru copii mai mari de 3 ani.

Formula,  cu o înaltă concentrație de ingrediente naturale, are ca ingrediente ulei din sâmburi de struguri (proprietăți antioxidante, intens hidratant și necomedogenic), ulei de cocos (derivații din acest ulei sunt baza de spumare), ulei de migdale (îmbunătățește fermitatea și elasticitatea pielii), uleiuri esențiale de rozmarin și bergamotă.

Ca aspect, uleiul de duș este auriu, arată și se comportă ca un ulei vegetal.

Îl găsiți în flaconul standard de 250 ml, dar există și variante economice de 500 ml, inclusiv o variantă de rezervă.
Voi reveni în curând cu recenzii pentru alte uleiuri de duș, dar vă spun clar de pe acum : acesta este cel mai cel!

Leave a Reply

